آموزش تصویری آرایش کلاسیک چشم
نوشته شده توسط : پلیکا

کلیپ آموزشی آرایش چشم و سایه کلاسیک با راهنمای فارسی

و کلیپ این آموزش به زبان اصلی که میتونید براحتی دانلود و تماشا کنید!. این دو رو با قلمو کمی ترکیب کنید و این کار را به آرامی انجام دهید. این پست دو بخش داره بخش اول  خلاصه این آموزش با عکس و متن فارسی. ترکیب و به همچنین کمی هم از خط مژه بالایی را باهم مخلوط کنید. تو این پست کلیپی رو براتون آماده کردیم از آموزش آرایش چشم. سایه را در چین های چشم ترکیب کنید تا دیگر چینی باقی نماند. دوست داشته باشید می توانید از مژه مصنوعی هم استفاده کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آموزش آرایش چشم به صورت مرحله به مرحله تصویری

در اولین مرحله از آرایش چشم, فرمژه را به مدت چند ثانیه به کمک سشوار گرم کنید تا مژه های شما بهتر حالت گیرد و سپس فرمژه را در محل رویش مژه های خود قرار دهید و دسته های آن را به هم نزدیک کنید تا مژه ها به طور کامل در میان نوار پلاستیکی قرار بگیرند سپس فرمژه را ۱۰ ثانیه بر روی مژه های خود قرار دهید و بعد از مدت زمان ذکر شده دسته های فرمژه را از هم دور کنید خواهید دید که بعد از این مرحله مژه های شما به سمت بالا فر می خورند. اگر تمایلی به کشیدن خط چشم ندارید باید برای زدن سایه چشم های خود از برس سایه مناسبی استفاده نمایید برای زدن سایه چشم ابتدا برس سایه را به سایه چشم به طور کامل آغشته نمایید سپس بر روی برس فوت کنید تا سایه های اضافی آن بریزند چشم هایتان را باز کنید و برس سایه را بر روی زیر چشم هایتان بمالید اگر می خواهید چشم های درخشانی داشته باشید می توانید از رنگ های براق برای کشیدن سایه در زیر چشم های خود استفاده نمایید.

برای زدن سایه چشم بر روی پلک بالای چشم های خود سرتان را به سمت عقب ببرید و سپس از گوشه خارجی چشم هایتان زدن سایه را شروع کنید سپس با کمک دست سایه چشم را بر روی پلک خود محو کنید تا سایه چشم شما طبیعی تر به نظر برسد اگر می خواهید چشم های شما درشت تر به نظر برسند می توانید سایه را تا دنباله استخوان زیر ابرو ادامه دهید. برای کشیدن خط چشم سرتان را به سمت عقب ببرید تا چشم هایتان حالت بسته پیدا کنند سپس با کمک خط چشم مایع از گوشه داخلی چشم به سمت گوشه خارجی خط چشم بکشید توجه داشته باشید که باید خط چشم تا حد ممکن نزدیک به مژه ها کشیده برای جذابیت بیشتر چشم های خود با کمک یک مداد چشم روشن خط دیگری بر بالای خط چشم مایع بکشید.

در هنگام آرایش چشم های خود باید مراحلی را به ترتیب رعایت نمایید که در این مطلب چگونگی آرایش چشم و مراحل آن را به ترتیب مشاهده خواهید کرد اگر شما ترجیح می دهید که در خودآرایی مهارت لازم را بدست آورید آرایش چشم ها که مهم ترین بخش از آرایش صورت است را باید به خوبی فرا گیرید. برای اینکه آرایش چشم خاص و منحصر به فردی را داشته باشید به شما توصیه می کنیم در دفعه اول از ریمل مشکی استفاده نمایید ولی در دفعات بعدی زدن از انواع ریمل های رنگی استفاده نمایید ریمل های رنگی را هم باید مانند ریمل مشکی از ریشه تا انتهای مژه های خود بزنید. ابتدا مدل سایه چشم خود را انتخاب کنید و سپس رنگ سایه چشم را با توجه به رنگ چشم های خود انتخاب نمایید بهتر است برای آرایش روز از رنگ های ملایم و روشن استفاده کنید و برای آرایش شب استفاده از رنگ های تیره می تواند بهترین ایده باشد.

 

سالن زیبایی آرامیس مد

برای آرایش چشم غلیظ و دودی از بین سایه های چشم تان روشن ترین آنها را بر روی پلکتان بکشید، از آن بر روی گوشه ی داخلی چشم تان، و هر دو پلک بالایی و پایینی خود امتحان کنید، سایه را به طور کامل زیر ابروی خود از ابتدا تا انتهای ابرو، بکشید. در زیر چشم هایتان و یا بر روی نقاط قرمز پوست تان مقداری کانسولر بزنید و روی آن را با پودر بپوشانید تا ظاهر طبیعی تری به وجود بیاید. قبل از انجام آرایش چشم غلیظ و دودی، زمینه ی طبیعی آن را فراهم کنید. برای مشاهده ادامه آموزشآرایش چشم غلیظ و دودی اینجا کلیک کنید. انجام بی نقص و کامل این نوع آرایش تنها مختص به افراد حرفه ای و گریمور ها نیست، بلکه هر کسی با داشتن ابزار درست و دانش کافی، می تواند از پس این کار بر بیاید.

با وجود اینکه بسیار آسان است که اولین سایه های دم دستتان را با یک اسفنج بر روی پلکتان بکشید، بهترین نتیجه ی حاصل ملزوم به داشتن لوازم درست و بجا می باشد. برای آرایش چشم غلیظ و دودی از هر رنگی می توان استفاده کرد، با این حال شما حداقل به سه درجه از رنگ مورد علاقه تان نیاز دارید. چشم دودی کلاسیک با سایه ی سیاه و خاکستری به وجود می آید، اما قهوه ای و برنز هم برای این آرایش بسیار پر طرفدار است. در این مقاله نحوه ی آرایش چشم دودی کلاسیک و چشم گیر را، با رعایت مراحل ذکر شده یاد بگیرید. در این مقاله آرامیس مد آرایشگاه ستاره های سینمایی مجرب ترین آرایشگاه غرب تهران برای شما خواه شما آموزش گام به گام آرایش چشم غلیظ و دودی در خانه را دارد.

یک کنسرت بزرگ داشته باشید، خواه مایل به شرکت در یک مراسم مجلل باشید، آرایش چشم دودی و غلیظ، ظاهری حرفه ای و چشمگیر به شما خواهد بخشید.

آموزش آرایش چشم دودی کلاسیک + ویدیو

امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد همانطور که دیدید ارایش چشم دودی بخاطر زیبایی خاصش بسیار چشم گیر و روی صورت جذاب به نظر میرسد ما آموزش یک مدل از این آرایش را به شما گفتیم اگر مایل بودید میتوانید با کلیک برروی میکاپ شبانه دوستانه چگونه باشد؟ + تصاویر مطالعه کنید. آرایش چشم متالیک دودی با یک برس نرم ، یک سایه کرم را روی چین پلک بزنید (برای روشن شدن لبه رنگ سایه ، یک تکه نوار چسب را به گوشه بیرونی چشم بچسبانید که قسمت بالایی قسمت فوقانی را متصل می کند. مدل سایه چشم دودی را با قلم مویی روی پلک بزنید و با آن یک خط چشم دنباله دار بکشید و سپس آن را به آرامی به سمت بالا پخش کنید تا زبری از بین برود.

سایه چشم با برس سرگرد زبر، سایه کاکائویی را به یک سوم داخلی و خارجی بزنید و به سمت وسط پلک بکشید تا عمق بیش‌تری به آن بدهید. همچنین میتوانید نظرات و یا پیشنهادات خودتون رو برای ما در پایین همین پست در قسمت ارسال نظر به اشتراک بگذارید. سایهبا برس سرکج و خط چشم ژله‌ای یک خط چشم روی پلک بالا بکشید و سپس آن را با برس مدادی و سایه زغالی پخش کنید. در این مرحله از آرایش چشم ، بهتر است از ریمل حجم دهنده استفاده کنید. با برس سرکج و سایه سیاه، پلک پایین و لبه داخلی آن را سیاه کنید. نوار چسب را به پشت دست بچسبانید تا قدرت چسبندگی آن کاهش یابد. حتی می توانید از مژه مصنوعی بین مژه های بالا استفاده کنید.

زیر مژه‌های پایین را با سایه زغالی و برس مدادی سیاه کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اموزش ارایش چشم نامزدی با عکس و فیلم و توضیحات و شماره محصول

و کلیپ این آموزش به زبان اصلی که میتونید براحتی دانلود و تماشا کنید!. این پست دو بخش داره بخش اول  خلاصه این آموزش با عکس و متن فارسی. این دو رو با قلمو کمی ترکیب کنید و این کار را به آرامی انجام دهید. اموزش ارایش چشم نامزدی با عکس و فیلم و توضیحات و شماره محصول. ترکیب و به همچنین کمی هم از خط مژه بالایی را باهم مخلوط کنید. تو این پست کلیپی رو براتون آماده کردیم از آموزش آرایش چشم. سایه را در چین های چشم ترکیب کنید تا دیگر چینی باقی نماند. دوست داشته باشید می توانید از مژه مصنوعی هم استفاده کنید.

آموزش گام به گام و تصویری آرایش چشم عربی

ترکیب سایه طلایی رنگ با سایه صورتی و بنفشی که در مراحل قبلی استفاده کرده بودید، بسته به غلظت رنگ‌ها ظاهری مشابه با تصویر زیر ایجاد می‌کند:. از آن جایی که در آرایش عربی از انواع سایه‌های تیره و تند استفاده می‌شود، سایز اجزای صورت را با رنگ‌های ملایم‌تری آرایش می‌کنند. کانسیلر میبلین ایج ریواند شماره Light 120 از محبوب‌ترین محصولات میان مصرف کنندگان ایرانی برای رفع عیوب دور چشم و سایر نقاط صورت است. سایه تیره‌تر معمولا از روی مژه‌ها تا چین پلک کشیده شده و با استفاده از سایه متوسط قسمت بالای پلک تا ابروها آرایش می‌شوند. مهم‌ترین دلیلی که باعث می‌شود برای ارایش چشم عربی از فونداسیون یا کانسیلر استفاده کنیم، افزایش ماندگاری آن روی صورت است.

در این مرحله با استفاده از یک براش مدادی و ظریف، با ضربات سریع و ملایم سعی کنید هایلایت زرد یا طلایی را روی کل پلک پخش کنید. بعد از این که با براش مناسب سایه بنفش را پخش کردید سعی کنید آن را با سایه صورتی رنگی که قبلا استفاده کرده بودید ترکیب کنید. یک رنگ تیره که معمولا مشکی، خاکستری تیره یا قهوه‌ای تیره بوده و سایه متوسطی که رنگ آن به تناژ رنگ پوست فرد نزدیک است. این سایه‌ها در یکدیگر محو می‌شوند تا به این که به نظر برسد سایه از داخل چشم به سمت بیرون و بالا روشن و محو می‌شود. در مرحله آخر می‌توانید با ریمل مژه‌ها را حجیم یا از مژه مصنوعی برای عمیق‌تر نشان دادن چشم‌ها استفاده کنید.

استفاده از سرمه مدادی راحت‌تر از خط چشم مایع است و می‌تواند حاشیه کمرنگ تیره روی نواحی مختلف ایجاد کند. برای آرایش عربی همان ابزارهایی را نیاز دارید که برای هر نوع آرایش دیگر ممکن است به تنهایی استفاده کنید:. در این مرحله باید با استفاده از خط چشم مایع، خط چشمی با ضخامت متوسط از گوشه داخلی تا گوشه خارجی بکشید. فرمولاسیون فعال هالوکسیل این محصول علاوه بر جنبه زیبایی، به رفع پف و چین و چروک دور صورت کمک می‌کند. کرم پودری که ماندگاری خوبی داشته باشد کمک می‌کند تا سایه‌ها ماندگاری بهتری روی چشم داشته باشند. برای ارایش چشم‌ها به سبک عربی بسته به تناژ پوستتان به سایه‌های نقره‌ای یا بژ نیاز خواهید داشت.

 

منبع





:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: